1/06/2006

悲苦小劇場之《如果.愛》續篇

《如果.愛》曾給予鄙人強大打擊,當時江記曾有壯語:「小樺,我約你睇如果愛!!!!」
不旋踵,12月25日,江記自首:「我同第個睇左如果愛了。我請你食飯!」
日本料理加《情義我心知》減社群建設費,江記面色發紫,宣佈拉平。哼放我飛機!!

好得之男仔未退場,不斷聲稱:「如果愛唔岩你睇架。你睇king kong啦!」

3 comments:

gucao said...

來賣個小廣告:
這是我的05港片小報告,繼續力撐香港電影...
http://www.gucao.net/life0601.htm#d060106

Anonymous said...

小樺,千萬別看king kong,會後悔一年的!我可以扮俾你睇,扮king kong個心型鼻窿,我形住佢其實係用個鼻窿同女主角示愛架…

TSW,或鄧小樺 said...

孤草厲害!等我再撐你!

劉某最近很精警啊!我才不會去看呢,好得之男仔係專登刺激我的!很惡意的好得之男仔!