2/28/2006

人頭馬一開,好事自然來

終於發生好事了。自從某人告訴我一個大江健三郎式的方式之後,心情大好,人生充滿盼望,動力無限,還差一點就可以正常地寫東西了。

然後,又發現了一個有點意思的心理測驗,可以一洗本blog頹風,讓一直以來捧場的讀者不必再看自怨自艾句子零落的OD。請各位有興趣的話去玩一下,表達對本人的看法。

但對本人有不滿者難免會說,嘿,裡面的詞語都是好的,假諮詢啦你。此話不然。恨本人者可以在那裡找出一些對本人具攻擊性的正面詞語,孟子曾經以並列句暗示,不時之譽就等於求全之毀。這樣吧,如果有20人參與以上心理測驗,本人願意公開對本人最具攻擊性的詞語組合,連署名

而我估唔到咁快就有人做左。我仲想改結果添。等陣呀!再做過啦肥PAT!還有一位親愛的陌生的sara。

再抬高個價:不如咁丫,超過35人,本人再送結果分析!喂,唔係咁都唔陪我做埋台戲佢呀——我最近心情低落,好需要覺得被期待呀!嘿嘿嘿!
(眾人心想:真係無恥到咁?………)

4 comments:

Unknown said...

20人了,啱啱加埋我

TSW,或鄧小樺 said...

咁想知咩真係………蝕多幾個俾我唔係唔得呀?!

Anonymous said...

鄧小樺,可恥!

pariah

TSW,或鄧小樺 said...

哇,趁我忙無時間反擊,你這小子都衝過來了!