6/03/2009

垂青小劇場

因為引用高登料寫〈只要聽到,就是抵抗者〉,被高登巴打垂青,引用之餘提到本人背景:
鄧小樺 呢件腐女唔知有無高登 ?O:-)
腐女?
有乜background? 另一個post有人話佢得廿幾碎 , 連<大地>係89前定後都攪錯

電玩御宅
文學西
應該唔係好老 #hehe#




哇哇哇,腐女、電玩御宅、文學西、唔係好老……所有label都令我心花怒放,我是遇到天使了嗎?我的知音果然在高登嗎?高登巴打果然是世上最懂得欣賞人的巴打嗎?在工作的高峰期見到這些倍加感動,我還可以奉承得更激烈!

(至於〈大地〉,確是我搞錯了,應該是〈長城〉才對——但那是一個比我更老的人誤導我的……感謝巴打指教!)

2 comments:

小奧 said...

唔知點解上高登呢邊好慢。

有部分佢地好正,講完會做。

Ying said...

不熟形勢一問:

佢問你有無高登即係咩意思?