4/25/2006

羨慕

尼泊爾的民主運動取得成果,泰國和法國的大型示威也取得成果。

只有香港我城,遊行完先拗一輪遊行人數,然後止於「聽到市民訴求」。

4 comments:

Kongkee said...

因為香港人,仲未夠..."黑"...掛?

LEE CL said...

布朗肖名言:the night is not dark enough。好黑。還不夠黑,是為白夜。問妳死未?

共勉!

Eric Spanner said...

我又有少少唔同意uthmod。查實97-02年幾乎被社運界同友好行晒o既71遊行,從來不乏表現,當然有冇趣就另計。至於2003-05遊行由藝術界到一般人大玩特玩(近例:畀各大報拎返出來至上綱上線o既孝子造型徐步高)都大有人在。

如果話點解得返羡慕,最粗略o既估計係:現時o既國家機器同保守派,雖然未致完全無視對手o既存在同聲音,亦未試過瞬間反撲(細水長流就有),但係佢o地仍然有足夠力量同本錢唔理你,或唔即時理你。簡單來講,即係知你嘈緊,但唔會跟你o既意思做,同埋同你縮細聲量囉。

TSW,或鄧小樺 said...

簡單回應:

1.就當奇觀的心理值得被滿足,我們本身為何不可自發構成奇觀?

2.其實我一直幾同情七一台上的表演者,有時沉悶與否,並不在於表演本身,而在於遊行者如何定位自己,有多準備放鬆並支持表演者。124的遊行者,很多都並不準備看到表演,而且很有消費者的姿態——等待被打動。

3.哪有國家機器和保守派,會聽到人民有什麼要求就跟著去做?如果看到消音的手段,有沒有辦法另找不被消音的途徑?