2/15/2007

奈何

文化界十個選委全數提名曾蔭權參選行政長官。其中幾名代表下午到競選辦與曾蔭權會面,選委高志森在會後說,曾蔭權較熟悉政府運作,所以決定提名他。會上選委向曾蔭權反映市區表演場地不足,希望能加快西九龍文娛藝術區發展,另外亦促請政府協助團體到海外推銷本港的節目。 (來源:商台)

網上查到的選委名單中,只有這十個人被歸入曖昧不明的「文化小組」中。

文化小組:
周永成、區永熙、陳寶珠、費明儀、梁漢威、鄒允貞、李錦賢、陳杏葵(陳劍聲)、陳達文、高志森
來源

4 comments:

Anonymous said...

我會唔睇呢d人渣0既play:p

黃世澤 Martin Oei said...

呢班友代表文化界,特別係高志森呢條友,我的批評係膠登金句:膠都費時俾

Dead Cat said...

呢d名比我ge感覺係,老,保守,既得利益,浮華,不思考不批判...咦,咁似曾蔭權ge, 咦,咁似家陣香港的社會氣氛ge,即係被商人cum中意教訓人的偽道德捍衛者控製的非人社會...

TSW,或鄧小樺 said...

我覺得最火滾都係個理由。「較熟悉政府運作」根本就是曾蔭權最手到拿來的優勢,這反映說話的人既一面倒向權勢和既得利益,復對之無任何要求。

就像西九快快上馬,本來就是曾政府自己的要求。現在常常有人向政府提出一些本來是由政府本身提出的要求,簡直是玩謝麥高維治的封面,個個都係曾蔭權。

我記得選第一屆特首時,汪明荃話選吳光正,理由係「佢推動成個選舉」。相比起來都算係一句人話丫。成個演藝界,除左林海峰杜汶澤同黃秋生,我地仲可以望邊個?