6/24/2006

與朋友睇波什麼都好,除了我的腳頭。

南韓出局,世界盃正式終結,本人投入全職活動:

世界盃鵝頸橋風沉船服務

任何人仕,若有希望特別針對之球隊,可以付予鄙人適量金錢,鄙人即提供「睇直播、捧該球隊」之服務。鄙人睇直播所捧之球隊必定失魂落魄、回天乏力。迄今之成功率為100%。

李天秀超慘。兩邊底線全場走晒,80幾分鐘得佢一個跑得郁。失敗了之後還要唱出歌來的,確是有點難的。終有一天我可以順順暢暢地唱出來。失敗者萬歲。

6 comments:

Anonymous said...

英格蘭吧。我幫你買廿蚊厄瓜多爾,贏左分俾你又點話。

Anonymous said...

小樺你咁厲害?!

LEE CL said...

英格蘭。

Anonymous said...

小樺,我成日過晒氣先知你發生咩事,唉,如果有這樣的事發生在我身上,叫你話我知好定唔好同我講呢?如有,我一定會叫你代筆…

世界盃一場都未睇過,下星期真想有空可見見你。

TSW,或鄧小樺 said...

劉某,我一定唔會話你知。在你知道之前就咬死個d人。

哼,其實我係知的。有個欺善怕惡的小人!為免你生氣,所以沒有告訴你。

Anonymous said...

小樺,就替我咬死那些人吧,我沒氣力糾纏了。反正不知道就當沒事發生好了,稿未寫完,將要轉往另一組工作,身體跟心理也未調適好,如果往旺角去時打給你,見個面也是好的。