12/05/2005

關懷遠

(我就是喜歡提醒淮遠他本叫關懷遠。)

知道淮遠的人不多,但知道淮遠的人多半喜歡淮遠,而喜歡的人多半都是很強烈地喜歡。黃燦然堅持淮遠是私密珍蔵,(並以他的方式補上一句「唔識貨既人唔駛理佢!」)樊生則會心虛地說,其實可能有d人會覺得淮遠好普通。

啊啊。不知道老師會不會寫淮遠的評論。我曾建議過把淮遠放到阿多諾的框架中去講,他後來沒理我,只是去了結婚,哈哈哈哈。師母萬福金安。

總之,星期日明報這個月,智海和江記會畫淮遠(剛過去的這星期還有類本人的物體以攝石人方式上鏡)。面對世貿的緊張,淮遠為香港區當然代表。

10 comments:

Photography said...

hey nice blog. thanks

gucao said...

嘻,昨天在明報見江記畫了一個好似你的人,然後下午又在軒尼詩道見到樊生和樊太。真巧。

Anonymous said...

o拿,冇打算撩是鬥非,一氣睇完七十幾個留言,眼都花,算做換下氣咁o者:
1. "知道淮遠的人不多"?唉,後生可畏,冇計。
2. 黃君燦然堅持是私密珍蔵?唉,你叫關生笑好定嬲好呢?
3. 關懷遠係好名,咁佢有弟名關懷廣(都係詩人黎架),仲有個關懷博,都唔知佢令尊大人當年改名時條數點計...
4. 好心提醒兩位畫"淮遠"ge畫師小心小心,一個唔覺意稍有差池,怕會招殺身之禍wor~
5. 想當年關生左手寫詩右手丙人無數...你估個個寫得幾下ge都係文弱書生咩^.^
6. 姐仔,風高物燥,保重身體。

Anonymous said...

我常跟學生分享他如何看戲擲毫, 笑到佢地死.

TSW,或鄧小樺 said...

據親見淮遠的樊師善標說,淮遠在會議上沉默寡言,可能樊生都顯得激進過佢呀!然後樊生沾沾自喜。

淮遠係革命!但一個從革命裡走出來的人,就會稱之為私密珍藏。

ps.高智能的人會想到很好的名字。

昌:我喜歡分享「跨欄小技」。其實因為論戰而臭名遠播的譚君的畢業論文就是做淮遠的。雖然佢冇畢業,但佢完成左畢業論文。

Anonymous said...

愈講愈驚,本來已經覺得好難畫...
今鋪真係...

Anonymous said...

CH,
驚乜唧?
"會招殺身之禍..." 純屬虛擬,係唔會發生ge(罪過罪過)
"左手寫詩右手丙人無數..."
佢都唔識用左手寫字,咁右手邊得閒丙人唧?(hehe,睇番都唔明上次點解咁樣消遣佢,嚇親小朋友添^^)

嚴正聲明:
從未見過關生出手丙人。唔關乎佢想唔想定敢唔敢,我諗係懶,通常可以坐ge佢係唔會企起身ge,d大動作可以唔做就唔做,殺人放火咁粗重工夫(又會整污糟d衫)佢係唔會做ga la

In conclusion:
文人多大話。一個人寫埋寫埋自己d惡行,梗有藝術加工啦。呢個世上製造最多假像ge一定係文字。

所以呢,放心放心。有得玩就玩lor

TSW,或鄧小樺 said...

窮追不捨:

咁改乜名好係唔係高智能呢?

ch:上次很好。就是那樣就好。

Anonymous said...

姐仔,窮追d咩唧?
你ge "高智能" 係形容詞/名詞/暗號/問題定係私密珍藏唧?
我諗我地mutually識得ge天下無敵超級高智能只得一個,咁佢鍾意玩自閉米等佢閉到夠lor
(有冇答到你個問題?)

Anonymous said...

你……好似真係高智能。