12/16/2005

真身小劇場

這裡,選1213koreafriend.wmv

裡面,有一個好蠢的肥女子(上鏡真係好肥,我唔想再上鏡了),沾到少少胡椒噴霧。在她之後,可以見到一位年輕的南韓示威者,中招的程度不可同日而語。這在在提醒著我們香港人,我們的付出,尤其我的付出,多麼卑微。

仲有好多好片段,每日UPDATE,這就是錄影力量。

另外,今日主流傳媒反應都相當正面,許多phone-in的市民更承認自己是因為無知才恐慌。我們的努力是有作用的!gogo bloggers!!——當然,其實都係韓農自己贏晒!

7 comments:

gucao said...

小樺,為前來示威的人們鼓掌之餘,也要為你鼓掌。

TSW,或鄧小樺 said...

孤草你好明顯係踢我一腳。啊都係我自己出醜我死左佢好過啦!

TSW,或鄧小樺 said...

我要再補充﹐我唔係扮豪,朋友們不用擔心我係扮唔痛,我真係唔係好痛,因為我真係只係沾到少少,只係我眼細又比較敏感,睜不開眼。

所以中個滿頭滿臉的外來朋友,真是很傷的。

gucao said...

小樺,你已受了胡椒之苦,我又點會踢你一腳!那個鼓掌,是衷心的。

Anonymous said...

小樺﹐其實已經在那次紫羅蘭的聶魯達讀詩會"聽" 到過妳 :p 對了﹐是有在場人士提到妳的名字﹗﹗遲些想約妳做節目嘉賓﹐可以嗎﹖

ahsimsim said...

我睇完仲覺得可怕!你唔痛但唔知點解我覺得好似好嚴重咁喎!>.<

我要請你食飯!你星期日行程如何?

TSW,或鄧小樺 said...

真立飛:你是什麼節目?遲些隨便聯絡我吧。


閃:會覺得嚴重是因為剪片的朋友痛錫我囉,恰恰剪到我好像強忍的樣子囉。