3/07/2006

(真係夠膽死日日update喎我)

樂評呢d野,邊到我玩丫。
正所謂一雞死一雞鳴,上呀野君!

5 comments:

sf said...

你不如在這個泊裡把論文寫出來吧! 有人來撩下交打, 大概你寫得起勁D.

TSW,或鄧小樺 said...


你以為自己好眼光獨到咩

你已經係
第四個
咁樣提議的人

可惡
我要把你們的能量吸光
跟住
寫完論文


船山君與我素昧平生,都咁樣講野——睇黎本人受論文煎熬一事,已經在各位心目中,產生喜劇效果了………唔緊要!根本就係喜劇!<--歇斯底里。

黃世澤 Martin Oei said...

咁好老實講,如果妳願意一路寫論文,一路響度公開,搞blog答辯,應該係博客界的一大創舉。

歷史,等妳來創造。

TSW,或鄧小樺 said...

好丫
個個都講風涼說話
但係
你地都風涼唔過我喎
總之
我會吸晒你地d能量

黃世澤 Martin Oei said...

你點唔勁得過我,每天要寫千字文,兼且六月底完成幫中大通識教育部寫的十萬字書。