7/18/2005

佈告A

1.招呼

是不是就要書展了?誰知道。今年將是我第二次去書展(第一次是第一屆),星期六、日晚隨緣相見,最好買埋野飲野食黎藝發局攤位探班。

2.廣告

有兩本書呢,不如大家呢,買黎睇下啦。其實呢,入面呢,都有呢,我既文呢。

1.《賈樟柯電影世界特集》
2.《咖啡還未喝完——香港新詩論》(書展出爐!)

其實打開過的人,都會發現裡面猛人如雲,可謂抵到爛。但係呢,個D本來唔會睇呢D書、又咁岩上黎呢度既人,不如都試下買本來睇下——咁樣文化先有溝通架嘛。

3.誓願

在七月三十一日之前!!未完成浪漫主義部分之前!!!決不在本blog寫500字以上的認真評論!!!!我指著楊威利、齊澤克、賈樟柯、樊善標、謝曉虹的名字起誓!!!!

4.近況

每天都被一股淺淺的打機迷霧纏繞著,唔打唔打,最後就打了很沉迷的舊game。浪漫主義的回顧部分做得七七八八,但文本部分竟也懶得下手——決定不了該採取什麼立場。是return of the dead還是return of the dead的遮蔽?(就是夏宇的那個問題:是反過來,還是再反反過來?)決定不了就想打機,已經寫好的東西print了出來又不看。七月已經過了2/3。我想到了幾篇文章要寫,看見了幾條裙子要買,編定了幾個朋友要見,但一切都要完成論文再說。我想死。不用鼓勵我,有時間來幫我看看到底寫出了什麼吧。

1 comment:

dosss said...

賈樟柯本評論真係抵到爛,兼且比起國內的評論更到肉,更認真。
多謝你在我的blog留言喔!