10/30/2006

反躬自省

作為字詞驗證白痴的我今日貼文時,突然出現「字詞驗證」的要求,並赫然發現解釋中有以下文字:

Blogger 的垃圾 blog 阻擋漫游器已偵測到您的 blog 有垃圾 blog 的特徵。 (何謂垃圾 blog?)

嗯,真要反省一下自己做過些什麼了。本blog留言量自二月以來大幅減少,是不是明裡不動刀子,暗裡就去「標籤令人反感的內容」?看來我不免是一迫害妄想狂的垃圾。

4 comments:

LEE CL said...

應該係多人link 你、search 你啫!
幅員面廣,包括敵人衰人得罪左既人,好事!

也可以寫email 去blogger help,叫佢地除名。

Anonymous said...

「多人link多人search就被懷疑係垃圾blog」,呢個推論係完全反網上世界的邏輯,李智良你成日借D意過我一楝,居心叵測。

Eric Spanner said...

留言大幅下降的原因(適用於blogspot?):(一)少了既火辣又能惹人留言的文章;(二)留言戰中總有人氣沮或轉移地方或決定以後只當CD-ROM;(三)blogger和wordpress不同香港新浪或丫丫烏!,沒有泊的入門站,精選N大好文兼推介給諸君瀏覽。

Anonymous said...

其實係貼得文多所以被人懷疑係垃圾blog.
尤其用word, 你o係佢度copy d o野上blog就不免超多奇怪tag, 然後就會被認定為有料到.