4/12/2008

撒嬌

我失寵囉。江記唔鍾意我囉。佢淨係問我會唔會做發佈會主持,都冇話我聽飯氣劇場《青春炒冷飯》已經印好!!

7 comments:

Anonymous said...

嗱嗱嗱,雖然嚟得呢度睇嘅,都會乖乖磅水買江記本新書,但宣傳起嚟唔好咁肉麻。

TSW,或鄧小樺 said...

你個頭就肉麻!

Kongkee said...

所以你要上來灣仔玩,咪有書睇囉~~~~
(肉麻我buy架!!)

Stella So said...

少女情懷畢露......

黃世澤 Martin Oei said...

To Stella:

好似鄧小樺仲要比我呢個剛過三張的老頑童仲有大少少。

(之後亞音速溜掉)

Anonymous said...

佢連會出飯氣都無同我講添呀!
用拉姑語氣︰我都係睇報紙先知!d記者問我我都唔知點答好!

Eric Spanner said...

佢重要話:聽講書店好似有得賣,添呀!