4/14/2008

我覺得九龍倉真係要俾番推廣費我地!

(photo by kith)


落手落腳幫佢搞到個場又靚又好玩,我地真係好似傻的一樣。



1. 與陌生人一起慶祝生日,為陌生人慶祝生日。
















2. 我地其實就係鍾意周街坐。坐到條街好似又係重新屬於你既一樣,感覺真係好好。








3. 踢毽子,路旁高手加入,踢到銀包電話四散!踢毽係大陸公園偉大集體運動,小時在廣州的公園,看那些高手悠然圍圈對踢,三、四小時還是泠然善也,滴汗不生。我們是頑童,偶然玩玩就好了,但路過的高手忍不住技癢加入,可惜只有kith和他是同一層次,寄望下週再玩,練兵!











4. 生死相搏波子棋

八人齊腳波子棋好罕有,捉到入黑都唔肯走,緊張到冇人講野,自然亦冇人影相。


5. 周圍都係靚仔。














6. 演奏的哥哥仔即場找到粉絲,兩位雪紡碎花小姑娘駐足諦聽四小時、還買來飲品!旁聽的男孩不停嘀咕「早知道我都學下結他啦」。

3 comments:

Leona said...

真好玩!
上回那個少年在Time Square玩寫信,追我稿費,嚇我一跳!

Anonymous said...

狂推踢毽!!!!!!!勁好玩!!!!!!

另,下次不如搵d玩「另類」少少樂器既人去時代廣場,我覺得效果更好。

Florence Lai 黎凱欣 said...

幾好玩呀。不過這亦令我想到,時代廣場成了眾矢之的,所以在上面玩,無人敢趕。但換轉在其他街道或公眾地方,走來趕的可能是警察,話你阻街。在公共空間,我們究竟有多少真正的權利?