7/19/2006

書展.宣傳

1.
字花花 口花花
買字花 送字瓜

22/7,三娘教子格局,以寫作反攻人生。
如無記錯,這是首次與謝某同場。好緊張添!

2.
21/7,余華之後有董啟章。本人當日職責大概仍是插科打諢,正經事留給陳智德和董啟章談。
董啟章:當一個女子站在推土機前面——給廈門街甘霍麗貞女士的信



3.
我一直都是以員工的角色參與書展的。我也不知當員工和當顧客,誰比較悶一點。

7 comments:

林輝 Fred said...

字瓜? 何方神聖???

TSW,或鄧小樺 said...

編輯部曾有窮爸爸、字花花之說
除了字花花,
我地仲有字爸爸、字媽媽

Eric Spanner said...

回2:主辦機構既有炒味勁過人言o既財經綜合報紙,又有唔知幾多成香港社運人怒目視之o既,認為代表香港資本主義之惡o既大有錢人做終極主要股東之一o既連鎖書店,如果真係出現到文學社運大中小結合,都咪話唔係小勝利呀下。

TSW,或鄧小樺 said...

個本叫《U》既雜誌,其實真係做得幾可以。

Eric Spanner said...

《U》都算舒服,更何況佢會報導網事,包括我同人搞o既手作仔。

gucao said...

搭咀:《U》算係幾好架,我有朋友在那裡工作哩。

TSW,或鄧小樺 said...

原來,真係會送字瓜的。