7/01/2006

l'm fucking panic again

Panic, and angry.

可以預測——或者大家都知,在未來數天,相中人會抬起頭來………………

6 comments:

雨希  said...

抬起妳親愛的頭來~~

哈哈,我要早過羅美雪留言

Anonymous said...

「抬起頭來」太似偉哥既廣告用語啦!12號再yo~過!

TSW,或鄧小樺 said...

嘿嘿。嘿嘿。事情還未完結的。

兩位少女對「抬起頭來」態度樂觀,可能是因為未見識過六月之前的驚嚇鏡像風格。

Anonymous said...

唔係下far?
唔係令我失望喎?
如果純粹係大風之下既瘋婦樣,我唔接受喎!

by the way 我姓盧

TSW,或鄧小樺 said...

所謂美雪,你睇番五月尾六月頭個d驚嚇自拍照先同我講野啦!再等幾小時!!有夠驚嚇!

Anonymous said...

睇左啦,當時都唔知睇得幾開心,那幅玉照無疑是驚喜之作。