6/10/2005

深慶得人

話說,朋友c在我看《小武》當日,遇見我與朋友k2,事後轉述與之同行的我不相熟的某中文系女生的評語,指鄙人次次「看電影的男伴都幾得」。

而該不相熟的中文系女生,上次正是遇到我與江記看《任逍遙》。


(幕後voice over:車!江記,駛唔駛你講呀!?)
(英俊配角k2:我的出場時間就這麼短嗎?)


謹以本文賀江記大壽。(並回應讀者劉某「貼無聊野」的要求。)

17 comments:

Anonymous said...

我看電影的女伴都幾得架﹐haaaaaa

TSW,或鄧小樺 said...

同意啊HAAAAAAAAAAAA

Anonymous said...

我地幾時睇戲先?

Anonymous said...

得著江記就當然得. 我同同事講開小樺, 佢都話小樺係好有男人緣喎......

Anonymous said...

我都有幸認識小樺這兩位「都幾得」男伴啊!

Eric Lui said...

呀....是陷阱!

Anonymous said...

哈哈哈!!!

TSW,或鄧小樺 said...

哈哈哈哈哈哈哈,我的確好有男人緣,我自從入大學那年開始講,我希望可以用50個普通男性朋友換一個男朋友,哈哈哈哈哈哈哈,我真係有男人緣………

當然,得的男性朋友還是傾向會儲住先,睇下都好嘛!



劉某的貼無聊野要求,果然令到皆大歡喜。

Anonymous said...

我把你寫進去了......

人物簡介

鄧老師
原名:鄧小木
職業:代課老師
職責:上課朗讀自己愛看的書
志願:當大學教授
語錄:「你想死!」

Anonymous said...

你睇,正經野好少有人回應架!哈哈~~幾有先見呢我~~~~

Anonymous said...

在正經野搵唔到位講私人野,我想話,寫了首詩俾你,mail了俾你,不過唔肯定你用開邊個郵箱.............

TSW,或鄧小樺 said...

昌,乜何美樺唔係我咩haaaaaaaaaaaaaaaa

你在新網頁(板?)介紹我為代課教師,我實在十分慚愧,我會再努力的!!!!

但你同事個評語,請私下再向我解釋~~~~~~



閃,你要講幾多私人野都得呀,真的,我不介意你不面紅,有誰阻得了我倆!!!

令你寫這麼長的詩,我死何足惜哇哈哈哈

Anonymous said...

呢2年最長的一首詩,看來要寫長詩就要同你通頂,哈哈。

(ps 俾d意見我,投去邊度好?)

TSW,或鄧小樺 said...

(榮幸,而且贏晒!贏埋個個所謂靚寶!)

我想,現在兩本書的價錢都差不多。《文學世紀》的龍好像比較長,要等耐d先登。不過我個case未必同你呢d著名詩人。《香港文學》,老實說,連續好幾期都好像有點頹。


(嗚,雖然我挑戰靚寶,但不要放棄我呀,劉指甲!)

ahsimsim said...

你唔會贏到佢架喇,佢咁訓身~~~呵呵~~~~
好,等我睇下手上有邊本既地址就寄去邊本啦!

(喂,你似著名詩人多d喎!)

TSW,或鄧小樺 said...

訓身……嗎
/_\
你咪從屯門搬番旺角囉
我都訓身呀


(鬥拋不已)

Anonymous said...

係元朗!!!
屯門係之前果個呀!!!

(拋番轉頭,睇怕會沒完沒了,比你的文更長)